Intrebari Frecvente













 

 


Cum comand? 

Comanda online

-comandarea produselor se face prin apasarea butonului "Adauga in cos" prezent in dreptul fiecarui produs in liste sau in pagina de prezentare pe larg a unui produs
-dupa adaugarea in cos a produselor dorite, vi se va afisa continutul cosului si vi se vor cere informatii legate de facturare, livrare, metoda de plata
-prin confirmarea comenzii, veti confirma ca sunteti de acord cu toate conditiile stipulate in comanda Dvs (produse, cantitati, modalitate de livrare).


Dupa confirmarea comenzii veti fi contactat telefonic de un agent pentru confirmarea adresei de livrare, apoi livrarea se va face conform conditiilor de livrare alese de Dvs.

Comanda Telefonic

Pentru a comanda telefonic este de ajuns sa contactati Departamentul Vanzari la numarul de telefon:
0732.672.252

sau prin e-mail la office@telecom-shop.ro

Consultantii nostri va vor oferi informatiile necesare procesarii comenzii si va vor acorda tot sprijinul pentru a selecta produsul care sa satisfaca cerintele dvs in cazul in care nu stiti ce ar trebui sa alegeti.

Asteptam comenzile dvs online/mail non-stop.

Cum platesc?

Numerar

-la ridicarea de la sediul magazinului sau la livrarea prin curier rapid (ramburs). ;

Plata prin card la sediu POS

-plata produselor prin intermediul terminalului POS de la sediu.
-plata in maxim 6 rate (posesori Card Avantaj) prin intermediul terminalului POS de la sediu. ;

Transfer bancar

-se genereaza o factura proforma si se trimite prin mail sau fax catre client de un agent telecom-shop.
-veti primi prin email factura proforma in format electronic si pe baza acestei facturi puteti face plata. ;

Plata online prin Card

-se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei)
-cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA / MASTERCARD
Evolio foloseste MobilPay pentru asigurarea securitatii tranzactiilor.
Noi nu solicitam sau stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Am lansat comanda, cand primesc produsul? 

Livrarea produselor se face in general prin intermediul firmei de curierat Urgent-Cargus Curier

In Bucuresti livrarea produselor se face in termen de 24 ore de la confirmarea comenzii.

In restul tarii livrarea produselor se efectueaza in termen de 24-48 ore de la confirmarea comenzii.

Pot ridica personal produsul? 

Produsele comandate se pot ridica personal de la  showroom-ul Telecom-Shop  din Bucuresti , imediat de la confirmarea telefonica a comenzii de catre un agent de vanzari



Ce fac daca nu am receptionat comanda? 

In cazul in care nu ati receptionat comanda, in termenul de livrare mentionat la confirmarea comenzii, sunati la 0732.672.252



Unde imi repar produsul? 

Fiecare produs prezentat in magazinul nostru este insotit de Certificat de Garantie.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, apelati service-ul autorizat de producator mentionat pe certificatul de garantie.

Urmati instructiunile mentionate pe certificatul de garantie sau pentru informatii suplimentare sunati la 0732.672.252.

Magento Flexible Products Widget by EMThemes Magento Themes & Magento Templates